Tuesday, April 25, 2017

Without response

From: FILIP CIKLEVSKI 
Sent: среда, 22 јули 2015 13:38:05 UTC 


Subject: Потреба од информации. 

  
Народен правобранител на Република Македонија, добар ден, 
 
На ден вторник, 14.07.2015 година околу 10:30 часот поднесов Преставка до Народен правобранител на Република Македонија преку http://ombudsman.mk/MK/podnesi_prestavka.aspx и за истата не добив никаков повратен извештај,  
потврда дека истата е примена. Како што ме информираа во канцелариите на Народениот правобранител на Република Македонијапотребни се два дена за поднесител на Преставка да добие одговор од Народениот правобранител на  
Република Македонија. Имам потреба одинформациидали горе споменататаподнесена Преставка до Народен правобранител на Република Македонија е примена од страна на Народениот правобранител на Република Македонија. 
 
Со почит. 
ФИЛИП ЦИКЛЕВСКИ 
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Sent: четврток, 23 јули 2015 06:51:59 UTC 

To: FILIP CIKLEVSKI 

Subject: Re: Потреба од информации. 

Почитувани,  


На Ваше барање ве информираме дека во евиденцијата на Народниот правобранител не постои примена претставка од Вас. Доколку сте во можност истата испратетеја преку истиот линк или на следниов меил contact@ombudsman.mk. За информација дали претставката е добиена, ако е испратена преку електронските средства за комуникација, можете да се јавите на следниов телефонски број 3129-335 лок 307.  


Со почит,  

Канцеларија на Народен правобранител на РМ
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
 From: FILIP CIKLEVSKI 
Sent: петок, 24 јули 2015 13:26:13 UTC 

To: npadministrator@ombudsman.mk; Народен правобранител на Република Макед; spam@uce.gov; reportphishing@antiphishing.org 

Subject: RE: Потреба од информации. "Поднесување на преставка" 

  
Народен правобранител на Република Македонија, добар ден, 

 

Нефукционалноста на вашата веб страна http://ombudsman.mk/MK/podnesi_prestavka.aspx односно "Поднеси преставка" исто како и "Бидете во тек со најновите информации и вести од Народниот Правобранител" и "Пренеси на пријател" ја пријавив на Internet Explorer/Report wepsite problems/Microsoft Corporation и на The Internet Crime Complaint Center (IC3) за евентуално разрешување на грешката/проблемот. Како што ме информиравте за можностите за испраќање/Поднесување на преставка во долу испратената електронска пошта ви ја испраќам односно поднесувам истата; 
 
Име / Name / Embri: ФИЛИП 
Презиме / Surname / Mbiemri: ЦИКЛЕВСКИ 
Град / Place of residence/ Vendi i lindjes: СКОПЈЕ 
Припадник на заедница 
Member of community /  
Perkatesia e bashkesise etnikee: МАКЕДОНЕЦ 
Пол / Sex / Gjinia: МАШКИ 
Возраст / Age / Mosha: 41 - 50 
Email: 
Орган или организација на кој се однесува претставката /Organ or organization on which the complaint refferes /Organi apo organizata me te cilen ka te beje parashtresa: Центар засоцијална работа - Центар 
Напишете во што се состои вашиот проблем / Write what is your problem /Shkruani cili eshe problemi juaj: Се обратив во Центарот за социјална работа на Општина Центар поради потреба од информации за процедурата и потребните документи за остварување на право за користење на социјална помош. Откако ме информираа за процедурата и потребните документи за остварување на право за користење на социјална помош побарав допонителни информации за процедурата и потребните документи за остварување на право за користење на Јавна Кујна. Од предпоставената/ите од Центарот за социјална работа на Општина Центар за горе наведената потреба од дополнителни информации ме информираа дека за користење на Јавна Кујна треба да се биде корисник на социјална помош. Проблемот што се појави, во исто време и причината за поднесувањето на оваа преставка до Народниот правобранител на Република Македонија од моја страна се состои во тоа што предпоставената/ите од Центарот за социјална работа на Општина Центар ме информираа дека за процедурата за остварување на право за користење на социјална помош потребни им се еден до два месеци време, време за кое јас треба да бидам присутен во моето место на живеење, имот, поради подложност на испекции од нивна страна но без можност на користење на правото за користење на Јавна Кујна. 
Со почит. 

ФИЛИП ЦИКЛЕВСКИ 
Post Scriptum: Поради потреба од подетални информации за горе наведениот проблем се обратив до ЈП Службен весник на Република Македонија каде што предпоставениот службеник пронајде информации и ми ги достави истите во форма на фотокопија односно информации од законот (не целосни, поради нивната обемност) односно најновите измени и дополнувања на законот за социјална заштита но не пронајде никакви информации за закон, процедура или потребни документи за остварување на право за користење на Јавна Кујна. 
Кои правни средства сте ги вложиле /Which legal means you have used /Tregoni se c’mjete juridike keni shfrytezuar: ЈП Службен весник на Република Македонија ми доставиво форма нафотокопии информации за и од законот (не целосни, поради нивната обемност) односно најновите измени и дополнувања на законот за социјална заштита. Не се спомна за надокнада за истите. 

 
Со почит. 
ФИЛИП ЦИКЛЕВСКИ
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Sent: вторник, 28 јули 2015 10:39:22 UTC 

To: FILIP CIKLEVSKI Subject: Претставка поднесена преку веб страната на Народниот Правобранител 

  

Вашиот предмет заведен каj Народниот правобранител е со броj: 2688/15 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
Sent: вторник, 15 септември 2015 12:10:21 UTC 

To: FILIP CIKLEVSKI Subject:  


Nexhat Aliji 

Counselor 

Ombudsman of Republic of Macedonia 

tel. 02/ 3129 335  fax. 02/ 3129 327 



  


До  

 



ПРЕДМЕТ: Известување  


Почитуван,  


 Во врска со Вашата претставка  во која наведувате дека барате подетални информации за процедурата и потребните документи за остварување на право за користење на Народна кујна, како што Ве известивме со допис од 07.08.2015 година Народниот правобранител постапувајќи по претставката се обрати до Министерството за труд и социјална политика, со барање да му се достави копија од Заклучокот на Владата на РМ бр.19-1536/1, како и сите поврзани други акти и списи во врска со остварувањето на правото за користење на народни кујни за тековната година.  

Со писмен допис бр.10-67 од 07.09.2015 година Министерството за труд и социјална политика го извести Народниот правобранител и достави Заклучок на Влада на Република Македонија бр.19-1536/1 од 21.03.2007 година, како и Задолжителни инструкции за имплементација на проектот „Народни кујни“ на Центрите за социјална работа во Република Македонија.(Прилог).  

Притоа, согласно Заклучокот на Влада на Република Македонија проектот „Народни кујни“ започна да се реализира во 2007 година, во рамки на кој континуирано се отвораат Народни кујни на територијата на Република Македонија. Во досегашниот период се отворени 49 Народни кујни, во кои се опфатени корисници од категоријата стари и изнемоштени лица и лица во социјален ризик кои користат право од социјална заштита. Во текот на реализацијата на проектот „Народни кујни“ во рамки на горенаведениот период, било согледана потреба од подобрување на имплементацијата на истиот, за која цел биле донесени „Задолжителни инструкции за имплементација на проектот Народни кујни на Центрите за социјална работа во Република Македонија“, во кои се дефинирани обврските на секоја од засегнатите страни задолжени за реализација на проектот Народни кујни.  

Според општите одредби од Задолжителните инструкции за имплементација на проектот Народни кујни на Центрите за социјална работа во Република Македонија корисници на овие услуги се стари и изнемоштени лица и лица во социјален ризик кои користат право од социјална заштита.  

Имајќи го предвид изнесеното, доставувајќи Ви примероци од споменатите акти, како и имајќи ги предвид Вашите наводи во претставката Ве советуваме да се обратите до Меѓуопштинскиот центар за социјална работа на Град Скопје кој е надлежен во конкретниот случај да постапува, при што е потребно да поднесете барање,  по кое Центарот  е должен да преземе дејствија и да ја испита фактичката состојба, заради донесување одлука дали постојат законски можности за признавање на правото. Во овој контекст Ве известуваме, доколку поднесете барање до Центарот за социјална работа, а тој не постапи по Вашето барање или без основ се одолжува постапката пред центарот можете повторно да се обратите до Народниот правобранител.    

Имајќи ја предвид ваквата фактичка состојба, Ве известуваме дека постапката пред Народниот правобранител по Вашата претставка се запира, согласно член 23, став 1, алинеја 1  од Законот за народниот правобранител („Службен весник на РМ“ бр. 60/03 и 114/2009).  


Прилог: Од бараната документација во врска со Народни кујни  


НА                                                                                    ЗАМЕНИК  

                                                       НАРОДЕН ПРАВОБРАНИТЕЛ  

                                                                                    Васка Б-Мустафа

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

From: FILIP CIKLEVSKI 
Sent: вторник, 15 септември 2015 20:34:27 UTC 


Subject: Поднесување на барање. 

  
ЈУ Меѓуопштински центар за социјална работа на град Скопје, добар ден, 
 
Како што можете да увидите во доле испратените електронски пошти бев информиран и ориентиран од страна на Народниот правобранител на Република Македонија да се обратам до вас ЈУ Меѓуопштински центар за социјална работа на град Скопје кој е надлежен во конкретниот случај да постапува и е должен да преземе дејствија да ја испита фактичката состојба за донесување на одлука дали постојат законски можности за признавање на правото. 
 
Со почит. 
ФИЛИП ЦИКЛЕВСКИ
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

From: FILIP CIKLEVSKI 
Sent: среда, 16 декември 2015 13:05:38 UTC 


Subject: RE: Поднесување на барање. 

  
Господине Nexhat Aliji, Counselor, Ombudsman of Republic of Macedonia, добар ден, 

Од доле испратената електронска пошта, Поднесување на барањедо ЈУ Меѓуопштински центар за социјална работа на град Скопје поднесена на дата, Date: Tue, 15 Sep 2015 22:34:27 +0200, сеуште немам добиено одговор. Како што ме информиравте во Предметот-Известување односно воподолу испратената електронска пошта одвасГосподине Nexhat Aliji,дека во случај да ЈУ Меѓуопштинскиот центар за социјална работа на град Скопје не постапи побарањето или без основ се одолжува постапката, можам повторно да се обратам до Народниот правобранител. Поради недостаток на попрецизниинформации како и под кој основдаго формулирампродолжувањетоодносно новото поднесување напретставка до Народниот правобранител ви се обраќам вас за информации и ориентација за истото. 

Со почит. 
ФИЛИП ЦИКЛЕВСКИ
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Sent: петок, 18 декември 2015 10:40:55 UTC 

To: FILIP CIKLEVSKI Subject: Претставка поднесена преку веб страната на Народниот Правобранител 

  

Вашиот предмет заведен каj Народниот правобранител е со броj: 4235/15 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

From: Shaha.Jusufi@ombudsman.mk 
Sent: среда, 30 декември 2015 09:25:55 UTC 

To: FILIP CIKLEVSKI 

Subject:  

Почитуван,  


Господине Филип Циклевски согласно член 22 од Законот за Народнодниот  правобранител („Службен весник на РМ“ бр.60/03 и 114/2009), ве известуваме дека во врска со Вашата поднесена претставка по електронски пат Народниот правобранител покрена постапка и заради проверка на основаноста на изнесените наводи се обрати до ЈУ Меѓуопштински центар за социјална работа на град Скопје.  

Поради тоа што од претставката не може да се утврди за какво право од социјална заштита сте поднеле барање и конкретно каде сте се обратиле ( во кој меѓуопштински центар за социјална работа ) односно на што конкретно се однесува Вашето барање, вработен од ЈУ Меѓуопштинскиот центар за социјална работа на град Скопје преку телефонски разговор со претставник на Народниот правобранител побара повеќе податоци во врска со Вашето барање ( кога сте ја поднеле,каде поточно во кој Меѓуопштински центар за социјална работа,и за какво право од социјална заштита сте поднеле барање) .  

Заради натамошно постапување по Вашата претставка ве молиме во најкраток можен рок да ни ги пратите преку електронски пат бараните информации исто така Вашите лични податоци (адреса на живеење,телефонски број ...)  

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

From: FILIP CIKLEVSKI 
Sent: среда, 30 декември 2015 13:10:45 UTC 

To: Shaha.Jusufi@ombudsman.mk; ЈУ Меѓуопштински центар за социјална раб; spam@uce.gov; reportphishing@antiphishing.org 

Subject: RE: 

  
Народен Правобранител на Република Македонија, ЈУ Меѓуопштински центар за социјална работа, добар ден, 

Во мојата поднесена претставка до Народниот Правобранител на Република Македонијапрецизно е наведено за каков проблем се работи. Во поднесената претставка каде штосе поднесени и моите лични податоцисе работи за побарувањеодносно потреба од информации за процедурата и потребните документи за остварување на право за користење на социјална помош од Центарот за социјална работа на Општина Центар 

Со почит. 
ФИЛИП ЦИКЛЕВСКИ
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Subject:  


Date: Mon, 4 Jan 2016 08:34:41 +0100 


Nexhat Aliji 

Counselor 

Ombudsman of Republic of Macedonia 

tel. 02/ 3129 335  fax. 02/ 3129 327 



  

 До  

 

ПРЕДМЕТ: Известување  


Почитуван,  


Согласно  член 22 од Законот за народниот правобранител („Службен весник на РМ„ бр.60/03 и 114/2009), Ве известуваме дека во врска со поднесената  претставка Народниот правобранител покрена постапка и заради проверка на  основаноста на изнесените наводи се обрати до ЈУ Меѓуопштински центар за социјална работа на град-Скопје.  

Во таа насока, по добивање на бараните податоци и информации, за исходот од постапката и за евентуално преземени натамошни дејствија од страна на Народниот правобранител ќе бидете дополнително известени.  



НА                                                        ЗАМЕНИК  

                                        НАРОДЕН ПРАВОБРАНИТЕЛ  

                                                Васка Б-Мустафа 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

From: FILIP CIKLEVSKI 
Sent: понеделник, 13 февруари 2017 11:32:48 UTC 


Subject: ОДГ: ПРЕДМЕТ: Известување. 

  
Госпоѓо ЗАМЕНИК НАРОДЕН ПРАВОБРАНИТЕЛ Васка Б-Мустафа, ГосподинеNexhat Aliji, добар ден, 

Како што можете да увидите на долуиспратениот ПРЕДМЕТ: Известување, во форма на електронска пошта испратенапонеделник, 04 јануари 2016 година, јас сеуште немам добиено одговор, информации за исходот од постапката и за евентуално преземените натамошни дејствија од страна на Народниот правобранител. 

Се надевам за вашето разбирање. 
Со почит, 
ФИЛИП ЦИКЛЕВСКИ
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Sent: понеделник, 13 февруари 2017 14:45:27 UTC 

To: FILIP CIKLEVSKI Subject: Известува?е 


Nexhat Aliji 

Counselor 

Ombudsman of Republic of Macedonia 

tel. 02/ 3129 335  fax. 02/ 3129 327 



  

До  

 



ПРЕДМЕТ: Известување  



До Народниот правобранител доставивте претставка во која наведувате дека на 15.09.2015 година до ЈУ Меѓуопштински центар за социјална работа на град-Скопје  сте поднеле барање за остварување на права од социјална заштита по кое од страна на Центарот не сте добиле никаков одговор.  

Постапувајќи по претставката Народниот правобранител се обрати до ЈУ Меѓуопштински центар за социјална работа на град-Скопје со барање да биде известен до каде е постапката по Вашето барање, кога е примено истото, под кој број е заведен, на што конкретно се однесува барањето, кои мерки се преземени по однос на барањето, дали евентуално е донесена одлука по истото и кога е доставено.  

Со писмен допис бр.3015-3 од 13.01.2016 година Народниот правобранител е известен од страна на Центарот дека во Службата за права од парична помош на подрачје на општина Центар, нема евидентирано никакво барање од Ваша страна, освен допис по електронски пат од 31.12.2015 година. Во овој допис се повикувате на претставка доставена до Народниот правобранител, но конкретно барање за остварување на право од социјална заштита немате доставено до надлежниот Центар за социјална работа.  

Народниот правобранител костатира дека имате испратено е-маил на адреса на ЈУ Меѓуопштински центар за социјална работа на град-Скопје, повикувајќи се на нашето известување доставено до Вас по електронски пат со кој Ве информиравме за процедурата и потребните документи за остварување на право на користење на Народна кујна и меѓудругото, во дописот сте советувани да поднесете барање  до надлежниот Центар за социјална работа.  

Заради разјаснување на постапката за остварување на права од социјална заштита Ве известуваме дека согласно Законот за социјална заштита за остварување на право на одреден вид на социјална помош одлучува Центарот за социјална работа според местото во кое живее граѓанинот. Остварувањето на одредено право од социјална заштита зависи од определени критериуми и услови што се регулирани со законските и подзаконски акти.  

Според Законот за социјална заштита по барањето за остварување на право од социјална заштита во прв степен решава Центарот надлежен за подрачјето на кое подносителот на барањето има живеалиште или престојувалиште.  

Имајќи го предвид погореизнесеното, Народниот правобранител Ве советува да појдете непосредно или да поднесете барање во писмена форма до Центарот во кое ќе појасните и конкретизирате за каков вид помош од социјална заштита се однесува барањето. Притоа, потребно е кон барањето да приложите документација за остварување на конкретното право, по што Центарот за социјална работа ќе треба да донесе одлука (Решение) по барањето.  

Во моментот,  со оглед на тоа што не е поднесено барање за остварување на определено право, и во Центарот за социјална работа не е заведен предмет по кој би се интервенирало за постапување Ве известуваме дека Народниот правобранител нема законски основ за натамошно постапување по претставката и истата се запира, согласно член 23 став 1, алинеја 1 од Законот за народниот правобранител („Службен весник на РМ“ бр.60/03 и 114/2009).  


НА                                                        ЗАМЕНИК  

                                        НАРОДЕН ПРАВОБРАНИТЕЛ  

                                                Васка Б-Мустафа

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

From: FILIP CIKLEVSKI 
Sent: вторник, 14 февруари 2017 12:01:50 UTC 


Subject: ОДГ: Известува?е 

  
Госпоѓо ЗАМЕНИК НАРОДЕН ПРАВОБРАНИТЕЛ Васка Б-Мустафа, Господине Nexhat Aliji, Counselor, Ombudsman of Republic of Macedonia, добар ден, 

Во доставената претставка од моја странадо Народниот Правобранител објаснувам дека побарав информации,не поднесов барањеза побарување за остварување на праваод социјална заштита во ЈУ Меѓуопштински центар за социјална работа на Град Скопјеод причина штовоинформациите кои ги добив одистата произлезе дека треба да чекам еден до два месеци во моето живеалиште заодговор за евентуалното не со сигурност прифаќање на поднесеното барањеза побарување за остварување на праваод социјална заштита исто такабес право на користење на Народна кујна бидејќи како што ме информираа воистата, за користење на Народна кујна побарувањето на правото за остварување направаод социјална заштита треба да биде остварено, со што јасго пријавив до вас Народниот Правобранител, загрозениот опстанок во времето, периодотна чекање на одговор за евентуалното не со сигурност прифаќање на поднесеното барање за остварување на права од социјална заштита. 

Со почит, 
ФИЛИП ЦИКЛЕВСКИ
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

From: FILIP CIKLEVSKI 
Sent: понеделник, 27 февруари 2017 01:29:27 UTC 


Subject: ОДГ: Известува?е 

  
Госпоѓо ЗАМЕНИК НАРОДЕН ПРАВОБРАНИТЕЛ Васка Б-Мустафа, Господине Nexhat Aliji, Counselor, Ombudsman of Republic of Macedonia, добар ден, 

После испратената електронска пошта, предмет: ОДГ: Известува?е на ден вторник, 14 февруари 2017 13:01, јас сум сеуште во исчекување на вашиот одговор. 

Со почит, 
ФИЛИП ЦИЛЕВСКИ
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  To make a valid application to the ECHR, The European Court of Human Rights in this case for the above stated problem the application form should be downloaded, completed, printed out and sent by post to the Court with the necessary documents. No other form must be used. I am Artist, Registered as unemployed in the Employment Service Agency of the Republic of Macedonia https://mk.linkedin.com/in/filipciklevski and because of lack of resources, income also due to the inability for electronic application to the ECHR https://www.youtube.com/watch?v=mA_iGhvxYFM I can not pay for the application to be respectively send by mail.
_________________________________________________________________________________


From: FILIP CIKLEVSKI 
Sent: вторник, 09 мај 2017 10:03:59 UTC To: webmanager@ohchr.org; spam@uce.gov; reportphishing@antiphishing.org Subject: Rejected messages.   
webmanager@ohchr.org, good day, 
  
mx.unicc.org rejected two messages to the following email addresses; nationalinstitutions@ohchr.org and Debbie.Kohner@cntr. What are the procedures that follow for them to achieve their destination. 
  
With respect, 
FILIP CIKLEVSKI 
________________________________________________________________________________________________________________________________  
From: FILIP CIKLEVSKISent: петок, 05 мај 2017 10:02:55 UTCTo: nationalinstitutions@ohchr.org; spam@uce.gov; reportphishing@antiphishing.orgSubject: Need for information and orientation. 
National Institutions and Regional Mechanisms Section, good day, 
 
I have need for information and orientation due to lack of resources and exhaust domestic remedies. The Information relating to the foregoing I  
sending them by a link; https://withoutresponse.wordpress.com/ 
withoutresponse.wordpress.com 
 
With respect, 
FILIP CIKLEVSKI 
______________________________________________________________________________________ 
  
  
From: postmaster@outlook.comSent: петок, 05 мај 2017 10:02:56 UTCTo: nationalinstitutions@ohchr.orgSubject: Undeliverable: Need for information and orientation. 
mx.unicc.org rejected your message to the following email addresses: 
nationalinstitutions@ohchr.org (nationalinstitutions@ohchr.org) The address you sent your message to wasn't found at the destination domain. It might be misspelled or it might not exist. Try to fix the problem by doing one or more of the following: 
  1. Send the message again, but before you do, delete and retype the address. If your email program automatically suggests an address to use, don't select it. 
  2. Clear the recipient AutoComplete cache in your email program by following the steps in this article: Status code 5.1.1. Then resend the message, but before you do, be sure to delete and retype the address. 
  3. Contact the recipient by some other means (by phone, for example) to confirm you're using the right address. Ask them if they've set up an email forwarding rule that could be forwarding your message to an incorrect address. 
 
mx.unicc.org gave this error: User Unknown  
 
Diagnostic information for administrators: 
Generating server: HE1EUR02HT014.mail.protection.outlook.com 
nationalinstitutions@ohchr.org mx.unicc.org Remote Server returned '550 5.1.1 User Unknown' 
Original message headers: 
Received: from HE1EUR02FT016.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com (10.152.10.57) by HE1EUR02HT014.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com (10.152.10.76) with Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2, cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_CBC_SHA384_P384) id 15.1.1047.9; Fri, 5 May 2017 10:02:55 +0000Received: from AM4PR07MB3473.eurprd07.prod.outlook.com (10.152.10.52) by HE1EUR02FT016.mail.protection.outlook.com (10.152.10.124) with Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2, cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_128_CBC_SHA256_P256) id 15.1.1047.9 via Frontend Transport; Fri, 5 May 2017 10:02:55 +0000Received: from AM4PR07MB3473.eurprd07.prod.outlook.com ([fe80::3497:a299:1190:2a6a]) by AM4PR07MB3473.eurprd07.prod.outlook.com ([fe80::3497:a299:1190:2a6a%13]) with mapi id 15.01.1084.007; Fri, 5 May 2017 10:02:55 +0000From: FILIP CIKLEVSKI  To: "nationalinstitutions@ohchr.org" <nationalinstitutions@ohchr.org>, "spam@uce.gov" <spam@uce.gov>, "reportphishing@antiphishing.org" <reportphishing@antiphishing.org>Subject: Need for information and orientation.Thread-Topic: Need for information and orientation.Thread-Index: AQHSxX/QTbCpeEyZVkWUdxlQpGrhmg==Date: Fri, 5 May 2017 10:02:55 +0000Message-ID: <AM4PR07MB347341A0B3C9FD46877C4726DFEB0@AM4PR07MB3473.eurprd07.prod.outlook.com>Accept-Language: mk-MK, en-USContent-Language: en-USX-MS-Has-Attach:X-MS-TNEF-Correlator:authentication-results: ohchr.org; dkim=none (message not signed) header.d=none;ohchr.org; dmarc=none action=none header.from=live.fr;x-incomingtopheadermarker: OriginalChecksum:903A03B5519CAFF1752361E58F83DD30DCB340AFD8AF4F47405B18130D2ADB0F;UpperCasedChecksum:CBD2BC73E8854EB2388FE3B34ECF9C272572C5B920A5FAECB82E093125972BFB;SizeAsReceived:8224;Count:43x-ms-exchange-messagesentrepresentingtype: 1x-tmn: [28tXIeSYTaFhyIVKOkAIetJlRhsZGpCcWpXary/uwlnAWiqbm3SUFg==]x-ms-publictraffictype: Emailx-microsoft-exchange-diagnostics: 1;HE1EUR02HT014;5:GP9KMEVqirRFJtrGBZo8gBVMuj4IAnqtR6MbJ7xz1mMubpo0WtJS9D75///YxQrGiKRIA0oenLNHqiAX3qc62cA+91zMBxJN9jwONTmr42vJPTLEsFfAmakhfZKEZdJBbu5AEsocYnyn5QqLzPGb/A==;24:d7ERhSCXnt/vInydeC+vJW8MoAzWozfCja5tBGzDAZcFajPw6A2qTjTZAwgNqN+epkbnKbNh7Xcxnwf9Bbh/oFP36tdZL05wv/1FPoSAucU=;7:9eYt5q+SriQVUsBIwlBd2d4ImyH4ZToeSyc1jKFdvFVcGaRbs6LBGkJ90Et1WrQr08DhiCs804z8t97dS+wErZNZARNtvW2WWGcbHHlGpwJrNPRmVurK5it24o2Z1aA0V8BGoL7ODDy+jeBE20/m+clotPybX3vMmIQobihyaAoAxuiYb8zSC1DSJohxoRn1CxIOzheN1Eyv5PlzKPGeFhHk3zT2i0i0FFqSnQGrXQLa/2wcVPwNbvyPFpimsBUYR74NJaCUU3NONy+t7Uo4aWwrzF/UCeq4tWnEWFMwptdRN1lP2t6FNqxUjihb7+nex-incomingheadercount: 43x-eopattributedmessage: 0x-forefront-antispam-report: EFV:NLI;SFV:NSPM;SFS:(7070007)(98901004);DIR:OUT;SFP:1901;SCL:1;SRVR:HE1EUR02HT014;H:AM4PR07MB3473.eurprd07.prod.outlook.com;FPR:;SPF:None;LANG:en;x-ms-office365-filtering-correlation-id: a235197d-60f0-4af7-2514-08d4939de683x-microsoft-antispam: UriScan:;BCL:0;PCL:0;RULEID:(22001)(201702061074)(5061506573)(5061507331)(1603103135)(2017031320274)(2017031324274)(2017031323274)(2017031322274)(1603101448)(1601125374)(1701031045);SRVR:HE1EUR02HT014;x-exchange-antispam-report-cfa-test: BCL:0;PCL:0;RULEID:(444000031);SRVR:HE1EUR02HT014;BCL:0;PCL:0;RULEID:;SRVR:HE1EUR02HT014;x-forefront-prvs: 02981BE340spamdiagnosticoutput: 1:99spamdiagnosticmetadata: NSPMContent-Type: multipart/alternative; boundary="_000_AM4PR07MB347341A0B3C9FD46877C4726DFEB0AM4PR07MB3473eurp_"MIME-Version: 1.0X-OriginatorOrg: outlook.comX-MS-Exchange-CrossTenant-originalarrivaltime: 05 May 2017 10:02:55.1314 (UTC)X-MS-Exchange-CrossTenant-fromentityheader: InternetX-MS-Exchange-CrossTenant-id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaaX-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: HE1EUR02HT014 
________________________________________________________________________________________________ 
  
  
From: FILIP CIKLEVSKISent: петок, 05 мај 2017 12:34:25 UTCTo: Debbie.Kohner@cntr.be; spam@uce.gov; reportphishing@antiphishing.orgSubject: Need for information and orientation. 
 
 
European Network of National Human Rights Institutions, Ms. Debbie Kohner, good day, 
 
After two unsuccessful attempts to send a message to the National Institutions and Regional Mechanisms Section I sending them to you along with the information given by me and taking into account that ENNHRI a member organisation incorporated as an international not-for-profit association under Title III of the Belgian law of 27 June 1921, with its registered office at Rue Royale 138, Brussels (company number 0541.593.956) whit goal, as stated in its statutes, is to enhance the promotion and protection of human rights across wider Europe. 
 
I hope for your understanding. 
With respect, 
FILIP CIKLEVSKI  
________________________________________________________________________________________ 
  
From: postmaster@outlook.comSent: петок, 05 мај 2017 12:34:31 UTCTo: Debbie.Kohner@cntr.beSubject: Undeliverable: Need for information and orientation. 
mail.cntr.be rejected your message to the following email addresses: 
Debbie.Kohner@cntr.be (Debbie.Kohner@cntr.be) The address you sent your message to wasn't found at the destination domain. It might be misspelled or it might not exist. Try to fix the problem by doing one or more of the following: 
  1. Send the message again, but before you do, delete and retype the address. If your email program automatically suggests an address to use, don't select it. 
  2. Clear the recipient AutoComplete cache in your email program by following the steps in this article: Status code 5.1.1. Then resend the message, but before you do, be sure to delete and retype the address. 
  3. Contact the recipient by some other means (by phone, for example) to confirm you're using the right address. Ask them if they've set up an email forwarding rule that could be forwarding your message to an incorrect address. 
 
mail.cntr.be gave this error: User unknown  
 
Diagnostic information for administrators: 
Generating server: HE1EUR02HT082.mail.protection.outlook.com 
Debbie.Kohner@cntr.be mail.cntr.be Remote Server returned '550 5.1.1 User unknown' 
Original message headers: 
Received: from HE1EUR02FT046.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com (10.152.10.56) by HE1EUR02HT082.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com (10.152.11.95) with Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2, cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_CBC_SHA384_P384) id 15.1.1047.9; Fri, 5 May 2017 12:34:25 +0000Received: from AM4PR07MB3473.eurprd07.prod.outlook.com (10.152.10.56) by HE1EUR02FT046.mail.protection.outlook.com (10.152.11.249) with Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2, cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_128_CBC_SHA256_P256) id 15.1.1047.9 via Frontend Transport; Fri, 5 May 2017 12:34:25 +0000Received: from AM4PR07MB3473.eurprd07.prod.outlook.com ([fe80::3497:a299:1190:2a6a]) by AM4PR07MB3473.eurprd07.prod.outlook.com ([fe80::3497:a299:1190:2a6a%13]) with mapi id 15.01.1084.007; Fri, 5 May 2017 12:34:25 +0000From: FILIP CIKLEVSKI FILIP CIKLEVSKI>To: "Debbie.Kohner@cntr.be" <Debbie.Kohner@cntr.be>, "spam@uce.gov" <spam@uce.gov>, "reportphishing@antiphishing.org" <reportphishing@antiphishing.org>Subject: Need for information and orientation.Thread-Topic: Need for information and orientation.Thread-Index: AQHSxY7z/vXa1fAur0uMINcIntSc/w==Date: Fri, 5 May 2017 12:34:25 +0000Message-ID: <AM4PR07MB34736155604D1B1827928E36DFEB0@AM4PR07MB3473.eurprd07.prod.outlook.com>Accept-Language: mk-MK, en-USContent-Language: en-USX-MS-Has-Attach:X-MS-TNEF-Correlator:authentication-results: cntr.be; dkim=none (message not signed) header.d=none;cntr.be; dmarc=none action=none header.from=live.fr;x-incomingtopheadermarker: OriginalChecksum:4A3F2AFB99D325E8FE27C027265F2AF99C403D074662107824C7C02A501B1AA6;UpperCasedChecksum:E2A567FD5B26E93FC14A14388D2CFABB5A18D8C1B1A28194AD2EDD35685CA3B0;SizeAsReceived:8205;Count:43x-ms-exchange-messagesentrepresentingtype: 1x-tmn: [UHQvdPRiaVz5MxbcB75mAPfGg4y4pRoHZojDiFAtIQxtf3Q4tDONYg==]x-ms-publictraffictype: Emailx-microsoft-exchange-diagnostics: 1;HE1EUR02HT082;5:RlM2V8ZfFH77D+t6EtpJu1rGRC+vHEBfMFbhCnFPGvPQUAN1hehH7LyljLN7e0OqhcVevlOeMfOBoSLSg9RM0kIydPFkfASrkK5S/9lWWbOII2OvcRVnj3OI4Vpe5CDZAdJX3Ym7BlFF2Gao7XtXBw==;24:UeYLwl0NpbpThgJBJGl3uGflcCcqGNYgXrX7zEXG1Ut3wLzawli+OW+eRvl/UYiwUEWSY/7uVXFCGxnS9dms496a2K5PBCeGHF5/Y0eYklU=;7:IvX522yaKO24a/jT73QhYCsYHeQkPKTarjydXvZaq1ARG73KpZthnarw7NSoG2wrebxaC95p+IsWPrpy6dvg29h45qA/QTo+gHozbXCz9DNmOkpyfQKdTpUZzvicFILO7r1IQtXafnCCqFQBwWSCnm4DJ4YLtIqJVOaRH5k3eKPzKA6+N51jfo/xr4G7gYtbSQ1Ag9uNDt/S0B2LwKPf1DUSntv67YcrSfXUz/hpJNIkmxk6toKbqnFXXkHRlzSf8yM3igjEUZ/hVggmj90tz4G6cUZhgSh5wDA6gFhhzLqyLdnycc3M1WLiV6KjdtQXx-incomingheadercount: 43x-eopattributedmessage: 0x-forefront-antispam-report: EFV:NLI;SFV:NSPM;SFS:(7070007)(98901004);DIR:OUT;SFP:1901;SCL:1;SRVR:HE1EUR02HT082;H:AM4PR07MB3473.eurprd07.prod.outlook.com;FPR:;SPF:None;LANG:en;x-ms-office365-filtering-correlation-id: 064b1230-514d-4a41-0f65-08d493b310d6x-microsoft-antispam: UriScan:(60978268211275)(130201576748706);BCL:0;PCL:0;RULEID:(22001)(201702061074)(5061506573)(5061507331)(1603103135)(2017031320274)(2017031324274)(2017031323274)(2017031322274)(1603101448)(1601125374)(1701031045);SRVR:HE1EUR02HT082;x-exchange-antispam-report-cfa-test: BCL:0;PCL:0;RULEID:(444000031);SRVR:HE1EUR02HT082;BCL:0;PCL:0;RULEID:;SRVR:HE1EUR02HT082;x-forefront-prvs: 02981BE340spamdiagnosticoutput: 1:99spamdiagnosticmetadata: NSPMContent-Type: multipart/alternative; boundary="_000_AM4PR07MB34736155604D1B1827928E36DFEB0AM4PR07MB3473eurp_"MIME-Version: 1.0X-OriginatorOrg: outlook.comX-MS-Exchange-CrossTenant-originalarrivaltime: 05 May 2017 12:34:25.5194 (UTC)X-MS-Exchange-CrossTenant-fromentityheader: InternetX-MS-Exchange-CrossTenant-id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaaX-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: HE1EUR02HT082





Од: Euro-Ombudsman <EO@ombudsman.europa.eu>

Испратено: вторник, 16 јануари 2018 16:40
до: 'FILIP CIKLEVSKI'
предмет: RE: [EOWEB] Need for information and orientation.



Dear Mr Ciklevski,

I did not suggest that you demand for a free legal representative, but that you can consider turning to a legal professional in your country in order to know which remedies were at your disposal.
As I already told you in my previous message, your situation is beyond the mandate of the European Ombudsman and I regret that we cannot be of further help.

Yours sincerely,

Francesca Gennari


From: FILIP CIKLEVSKI [mailto:fciklevski@live.fr]
Sent: 25 December 2017 12:04
To: Euro-Ombudsman <EO@ombudsman.europa.eu>; spam@uce.gov; reportphishing@antiphishing.org
Subject: Re: [EOWEB] Need for information and orientation.

European Ombudsman, Francesca Gennari, good day,

Because of the ongoing, already closed procedure, decided by them, I do not have the right to an free legal representative as you suggested to me, and because it is about a demand for public assistance, me, without any resources I can not afford a legal representative.  What would you suggest to me in the now clarified situation?

With respect,
FILIP CIKLEVSKI

Post scriptum: I apologize for my belated addressing.


Од: Euro-Ombudsman <EO@ombudsman.europa.eu>
Испратено: вторник, 10 октомври 2017 14:35
до: 'FILIP CIKLEVSKI'
предмет: RE: [EOWEB] Need for information and orientation.

Dear Mr Ciklevski,

Thank you for your e-mail of 7 October 2017 .

Kindly note that the European Ombudsman can investigate only complaints that concern the administrative work of the European Union's institutions and bodies, such as the European Commission and the agencies of the European Union.

In line with Article 2.1 of the European Ombudsman's Statute, she cannot look into complaints about other authorities or persons. This also applies to the work of national ombudsmen, in relation to which the European Ombudsman has no supervisory powers.

For further information on the possible remedies at your disposal, I can only suggest that you consider turning to a legal professional in your country of origin.

Yours sincerely,

Francesca Gennari


From: FILIP CIKLEVSKI [mailto:fciklevski@live.fr]
Sent: 07 October 2017 10:38
To: Euro-Ombudsman <EO@ombudsman.europa.eu>
Subject: [EOWEB] Need for information and orientation.

Sender

Sender
FILIP CIKLEVSKI <fciklevski@live.fr>
Date
Saturday, October 7, 2017 10:37:39 AM CEST

Your data

Part 1 - Contact information

First name
FILIP
Surname
CIKLEVSKI
Gender
Male
E-mail address
Language you would like to receive an answer in
en - English
Other language you would accept an answer in (if applicable)
fr - français

Part 2 - Data

Subject
Need for information and orientation.
Content
I am a citizen of the Former Yugoslav Republic of Macedonia and I am in need of information and orientation whether I, along with her respected status in the European Union, have the right to lodge a complaint with the European Ombudsman ie to report abuse of power, unfairness, administrative irregularities and refusal of information where the Macedonian Ombudsman also became an accomplice in the foregoing,
With respect,
FILIP CIKLEVSKI.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Од: FILIP CIKLEVSKI <fciklevski@live.fr>
Испратено: среда, 17 јануари 2018 12:32
до: cabinet@mjustice.gov.mk; publicrelation@mjustice.gov.mk; spam@uce.gov; reportphishing@antiphishing.org
предмет: Потреба од информации.


МИНИСТЕРСТВО ЗА ПРАВДА, добар ден,

Имам потреба од информации каде да се обратам за побарување на законски, правен застапник.

Со почит,
ФИЛИП ЦИКЛЕВСКИ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Од: FILIP CIKLEVSKI <fciklevski@live.fr>

Испратено: петок, 19 јануари 2018 15:00
до: contact@mjustice.gov.mk; cabinet@mjustice.gov.mk; publicrelation@mjustice.gov.mk; spam@uce.gov; reportphishing@antiphishing.org
предмет: Потреба од информации.


Исто така испратено Од: FILIP CIKLEVSKI <fciklevski@live.fr>
среда, 17 јануари 2018 12:32
до: cabinet@mjustice.gov.mk; publicrelation@mjustice.gov.mk; spam@uce.gov; reportphishing@antiphishing.org
предмет: Потреба од информации

МИНИСТЕРСТВО ЗА ПРАВДА, добар ден,

Имам потреба од информации каде да се обратам за побарување на законски, правен застапник.

Со почит,
ФИЛИП ЦИКЛЕВСКИ

Post Scriptum: Поради кои причини на вашата веб страница нема можност за пребарување информации?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Од: FILIP CIKLEVSKI <fciklevski@live.fr>
Испратено: вторник, 01 мај 2018 15:03
до: contact@ombudsman.mk; spam@uce.gov; reportphishing@antiphishing.org
предмет: Поднесување претставка.

Народен правобранител на Република Македонија, добар ден,

Јас ФИЛИП ЦИКЛЕВСКИ со дадената електронска адреса поднесувам претставка до и поради Народниот правобранител на Република
Македонија. Околностите, фактите и доказите врз кои претставката се темели се електронските комуницирања односно
ПРЕДМЕТ: Известувањето долу наведено:

From: naliji@ombudsman.mk
Sent: понеделник, 13 февруари 2017 14:45:27 UTC
To: FILIP CIKLEVSKI Subject: Известува?е
Nexhat Aliji
Counselor
Ombudsman of Republic of Macedonia
tel. 02/ 3129 335  fax. 02/ 3129 327
e-mail; naliji@ombudsman.mk
www.ombudsman.mk
До 
ПРЕДМЕТ: Известување 
До Народниот правобранител доставивте претставка во која наведувате дека на 15.09.2015 година до ЈУ Меѓуопштински центар за
социјална работа на град-Скопје  сте поднеле барање за остварување на права од социјална заштита по кое од страна на Центарот
не сте добиле никаков одговор. Постапувајќи по претставката Народниот правобранител се обрати до ЈУ Меѓуопштински центар за
социјална работа на град-Скопје со барање да биде известен до каде е постапката по Вашето барање, кога е примено истото, под кој
број е заведен, на што конкретно се однесува барањето, кои мерки се преземени по однос на барањето, дали евентуално е донесена
одлука по истото и кога е доставено. Со писмен допис бр.3015-3 од 13.01.2016 година Народниот правобранител е известен од страна
на Центарот дека во Службата за права од парична помош на подрачје на општина Центар, нема евидентирано никакво барање од Ваша
страна, освен допис по електронски пат од 31.12.2015 година. Во овој допис се повикувате на претставка доставена до Народниот
правобранител, но конкретно барање за остварување на право од социјална заштита немате доставено до надлежниот Центар за
социјална работа. Народниот правобранител костатира дека имате испратено е-маил на адреса на ЈУ Меѓуопштински центар за социјална
работа на град-Скопје, повикувајќи се на нашето известување доставено до Вас по електронски пат со кој Ве информиравме за
процедурата и потребните документи за остварување на право на користење на Народна кујна и меѓудругото, во дописот сте советувани
да поднесете барање  до надлежниот Центар за социјална работа. Заради разјаснување на постапката за остварување на права од
социјална заштита Ве известуваме дека согласно Законот за социјална заштита за остварување на право на одреден вид на социјална
помош одлучува Центарот за социјална работа според местото во кое живее граѓанинот. Остварувањето на одредено право од социјална
заштита зависи од определени критериуми и услови што се регулирани со законските и подзаконски акти. Според Законот за социјална
заштита по барањето за остварување на право од социјална заштита во прв степен решава Центарот надлежен за подрачјето на кое
подносителот на барањето има живеалиште или престојувалиште. Имајќи го предвид погореизнесеното, Народниот правобранител
Ве советува да појдете непосредно или да поднесете барање во писмена форма до Центарот во кое ќе појасните и конкретизирате за
каков вид помош од социјална заштита се однесува барањето. Притоа, потребно е кон барањето да приложите документација за
остварување на конкретното право, по што Центарот за социјална работа ќе треба да донесе одлука (Решение) по барањето. Во моментот,  
со оглед на тоа што не е поднесено барање за остварување на определено право, и во Центарот за социјална работа не е заведен
предмет по кој би се интервенирало за постапување Ве известуваме дека Народниот правобранител нема законски основ за натамошно
постапување по претставката и истата се запира, согласно член 23 став 1, алинеја 1 од Законот за народниот правобранител
(„Службен весник на РМ“ бр.60/03 и 114/2009). 
НА                                                        ЗАМЕНИК 
                                        НАРОДЕН ПРАВОБРАНИТЕЛ 
                                                Васка Б-Мустафа
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

From: FILIP CIKLEVSKI
Sent: вторник, 14 февруари 2017 12:01:50 UTC
To: naliji@ombudsman.mk; spam@uce.gov; reportphishing@antiphishing.org
Subject: ОДГ: Известува?е
Госпоѓо ЗАМЕНИК НАРОДЕН ПРАВОБРАНИТЕЛ Васка Б-Мустафа, Господине Nexhat Aliji, Counselor, Ombudsman of Republic of Macedonia,
добар ден,
Во доставената претставка од моја страна до Народниот Правобранител објаснувам дека побарав информации, не поднесов барање за
побарување за остварување на права од социјална заштита во ЈУ Меѓуопштински центар за социјална работа на Град Скопје од причина
што во информациите кои ги добив од истата произлезе дека треба да чекам еден до два месеци во моето живеалиште за одговор за
евентуалното не со сигурност прифаќање на поднесеното барање за побарување за остварување на права од социјална заштита исто
така бес право на користење на Народна кујна бидејќи како што ме информираа во истата, за користење на Народна кујна побарувањето
на правото за остварување на права од социјална заштита треба да биде остварено, со што јас го пријавив до вас Народниот
Правобранител, загрозениот опстанок во времето, периодот на чекање на одговор за евентуалното не со сигурност прифаќање на
поднесеното барање за остварување на права од социјална заштита.
Со почит,
ФИЛИП ЦИКЛЕВСКИ
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

From: FILIP CIKLEVSKI
Sent: понеделник, 27 февруари 2017 01:29:27 UTC
To: Nexhat Aliji; spam@uce.gov; reportphishing@antiphishing.org
Subject: ОДГ: Известува?е
Госпоѓо ЗАМЕНИК НАРОДЕН ПРАВОБРАНИТЕЛ Васка Б-Мустафа, Господине Nexhat Aliji, Counselor, Ombudsman of Republic of Macedonia,
добар ден,
После испратената електронска пошта, предмет: ОДГ: Известува?е на ден вторник, 14 февруари 2017 13:01, јас сум сеуште во исчекување
на вашиот одговор.
Со почит,
ФИЛИП ЦИЛЕВСКИ
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Со почит,
ФИЛИП ЦИКЛЕВСКИ


_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Од: rmurtezani@ombudsman.mk <rmurtezani@ombudsman.mk> во име на contact@ombudsman.mk <contact@ombudsman.mk>
Испратено: среда, 02 мај 2018 14:26
до: fciklevski@live.fr
предмет: Претставка поднесена преку веб страната на Народниот Правобранител

Вашиот предмет заведен каj Народниот правобранител е со броj: 1207/18
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Од: vkitanovska@ombudsman.mk <vkitanovska@ombudsman.mk>
Испратено: четврток, 17 мај 2018 09:10
до: fciklevski@live.fr
предмет: Izvestuvanje do strankata
 


ул. Македонија бр. 19 1000, Скопје
тел./факс 023129335 ;
 email: contact@ombudsman.mk
                                               
         НП бр.1207/18
         15.05.2018 год.
         Скопје



       

До
Циклевски Филип
Скопје

ПРЕДМЕТ: Известување за непокренување постапка


Почитуван,

Народниот правобранител со должно внимание ја разгледа Вашата претставка меѓутоа не успеаа да извлече на што конкретно се жалите.
Имено, од увид во документацијата и архивата на Народниот правобранител неспорно е дека исти или слични дописи веќе имате доставено по електронски пат по кои Народниот правобранител согласно надлежностите преземаше дејствија за кои Ве известуваше писмено и по електронска пошта.
Во тој контекст сметаме за потребно уште еднаш да Ви појасниме дека по однос на дописот во кој изнесувате одредени наводи за користење на право на народна кујна Народниот правобранител формираше предмет НП бр.2688/15 за чиј исход Ве известивме со допис НП бр.2688/15 од 15.09.2015 година.(Прилог допис бр.2688/15 од 15.09.2015 година).
Во однос на вториот Ваш допис каде јасно наведувате дека имате поднесено барање за остварување право од социјална заштита, а од друга страна велите дека немате такво барање  Народниот правобранител повторно преземаше дејствија за утврдување на фактичката состојба за кое Ве известивме со допис бр.4235/15 од 22.01.20126 година (Прилог допис бр.4235/15 од 22.01.2016 година).
Понатаму во однос на Вашето најново  барање односно поплака од 02.05.2018 година заведена под НП бр.1207/18, Ве информираме дека согласно член 16, став 1 и 2 од Законот на Народниот правобранител точно е утврдено дека претставката поднесена до Народниот правобранител треба да биде потпишана и да содржи лични податоци за подносителот, да ги содржи околностите, фактите и доказите врз кои се темели претставката.
Исто така, во претставката треба да бидат наведени органот, организацијата, установата или лицето на кое се однесува претставката, како и да се наведе дали подносителот веќе вложил правни средства и кои правни средства ги вложил за да може Народниот праобранител да постапи по претставки поднесени од граѓани.
Во таа насока се и нашите барања, укажувања, ургенции и слични дејствија за утврдување на фактичката состојба по поднесена претставка од граѓани, пред надлежни органи, како што е пример ЈУ Меѓуопштински центар за социјална работа на град-Скопје надлежно по местото на живеење на граѓанинот, Министерството за труд и социјална политика како второстепен орган или друг надлежен орган.
Во сите дописи во кои од Ваша страна беше побарано некаков сповењт или појаснување Народниот правобранител согласно надлежностите постапи, а за утврдената состојба Ве извести со соодветни дописи доставени на адреса наведена од Ваша страна.
Со оглед на тоа што во новата претставка не наведувате нови факти и докази  ниту изнесувате состојба за евентуална повреда на права од некој орган Ве известуваме дека Народниот правобранител нема да покрене постапка по Вашата претставка согласно член 20 став 1 алинеја 5 од Законот за Народниот правобранител (‘‘Службен весник на РМ’’ 60/2003,114/2009,181/16,189/16 и 35/18). Напоменуваме дека повторно можете да доставите претставка за евентуална повреда на Вашите права од страна на орган кон кој Народниот правобранител има надлежност да постапува, согласно законот за народниот правобранител, но потсетуваме дека во Ваш интерес, како и во интерес на било кој друг граѓанин е во претставката која се доставува до Народниот правобранител јасно да наведе пред кој орган се имате обратено, што побаравте, како постапил органот или пак не постапил по Вашето барање, доколку поседувате докази за постапувањето на органот да ги приложите кон претставката, се со цел Народниот правобранител да преземе мерки за ефикасна заштита на Вашите права.

Прилог: како во текстот


             
Изработил: Н.А  
ЗАМЕНИК НАРОДЕН ПРАВОБРАНИТЕЛ
 Васка Б-Мустафа